


ACCÉS
GM, Batxiller, Universitat
CFGS
Cicle Formatiu de Grau Superior
PRESENCIAL
2000h LECTIVES
2 cursos
400h EMPRESA
HORABAIXES
DL-DV 15:10-21:10
Estudiant aquest cicle formatiu obtindràs la titulació de tècnic o tècnica superior en assistència a la direcció, i aprendràs a assistir a la direcció i d’altres departaments en les activitats d’organització i representació de l’entitat, fer les funcions administrativa i documental o gestionar-ne la informació i la comunicació interna i externa, entre d’altres.
SORTIDES PROFESIONALS

Assistent personal i gestor de protocol empresarial

Secretari de direcció i organització d'esdeveniments empresarials

Assistent jurídic
MÒDULS
1r curs
2n curs

Protocol empresarial (140 h)
Gestió d’actes protocol·laris dins l’àmbit nacional o internacional. Tècniques de protocol i planificació d’actes de caràcter empresarial i institucional. Les relacions públiques, comunicació i imatge corporativa
Organització d’esdeveniments empresarials (170 h)
Les habilitats socials i la motivació dins l’àmbit laboral. Cultura empresarial i gestió del lideratge a les empreses. Coordinació d’equips de treball. Organització d’agenda i suport a l’activitat directiva. Planificació de tasques i tramitació de documents. Organització i coordinació de reunions, esdeveniments corporatius i viatges.
Gestió avançada de la informació (120 h)
Gestió integral de projectes: organització, planificació, programació i seguiment. Eines informàtiques de monitorització i seguiment de projectes empresarials. Elaboració de presentacions, tractament de vídeo digital i creació de pàgines web. Gestió d’agenda i sistemes de gestió documental. Aquest mòdul té atribució docent en llengua anglesa.
Segona llengua estrangera (130 h)
Alemany propi de l’activitat empresarial.
Projecte d’Assistència a la Direcció (40 h)
Realització d’un projecte integrador durant el període de Formació en Centres de Treball.
Formació en centres de treball (400 h)
Realització de 400 hores de pràctiques formatives en empreses, durant el tercer trimestre.
COMPETÈNCIA GENERAL
Assistir a la direcció i altres departaments en les activitats d’organització, representació de l’entitat i funcions administrativa i documental; gestionar la informació i la comunicació interna i externa de la mateixa, i realitzar altres tasques per delegació, utilitzant, si cal, la llengua anglesa i/o una altra llengua estrangera, aplicant la normativa vigent i protocols de gestió de qualitat que assegurin la satisfacció del client o usuari i actuant segons les normes de prevenció de riscos laborals i protecció ambiental.
QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
- COMPLETES:
- Assistència documental i de gestió a despatxos i oficines (ADG310_3)
- UC0982_3: Administrar i gestionar amb autonomia les comunicacions de la direcció.
- UC0986_3: Elaborar documentació i presentacions professionals en diferents formats.
- UC0987_3: Administrar els sistemes d’informació i arxiu en suport convencional i informàtic.
- UC0988_3: Preparar i presentar expedients i documentació jurídica i empresarial davant d’Organismes i Administracions Públiques.
- UC0980_2: Efectuar les activitats de suport administratiu de recursos humans.
- UC0979_2: Realitzar les gestions administratives de tresoreria.
- Assistència a la direcció (ADG309_3)
- UC0982_3: Administrar i gestionar amb autonomia les comunicacions de la direcció.
- UC0983_3: Gestionar de manera proactiva activitats d’assistència a la direcció en matèria d’organització.
- UC0986_3: Elaborar documentació i presentacions professionals en diferents formats.
- UC0984_3: Comunicar-se en anglès, amb un nivell d’usuari competent, a les activitats d’assistència a la direcció.
- UC0985_2: Comunicar-se en una llengua estrangera diferent de l’anglès, amb un nivell d’usuari independent, a les activitats d’assistència a la direcció.
- Assistència documental i de gestió a despatxos i oficines (ADG310_3)
- INCOMPLETES:
- Administració de recursos humans (ADG084_3)
- UC0233_3 Manejar aplicacions ofimàtiques en la gestió de la informació i la documentació.
- UC0238_3 Realitzar el suport administratiu a les tasques de selecció, formació i desenvolupament de recursos humans.
- Gestió financera (ADG157_3)
- UC0500_3 Gestionar i controlar la tresoreria i el pressupost.
- Administració de recursos humans (ADG084_3)
TITULACIÓ
Títol de Tècnic Superior en Assistència a la Direcció.
DURADA
La durada del Cicle és de 2000 hores, equivalent a dos cursos. Durant el darrer trimestre del segon curs es realitza la Formació en Centres de Treball.
Reconeixement de crèdits CFGS-UIB
Grau d’Administració d’Empreses | Crèdits |
---|---|
20400 – Nocions Bàsiques de Dret | 6 |
21200 – Comptabilitat Financera I | 6 |
21218 – Gestió de Recursos Humans | 6 |
20642 – Educació i Mercat Laboral | 6 |
21250 – Gestió Informàtica | 6 |
Total | 30 |
Doble titulació: grau d’Administració d’Empreses i grau de Dret | Crèdits |
---|---|
21236 – Dret Laboral | 6 |
Optatives | 6 |
Total | 12 |
Doble titulació: grau d’Administració d’Empreses i grau de Turisme | Crèdits |
---|---|
20502 – Anglès I | 6 |
20511 – Comptabilitat Financera I | 6 |
21218 – Gestió de Recursos Humans | 6 |
20642 – Educació i Mercat Laboral | 6 |
21250 – Gestió Informàtica | 6 |
Total | 30 |
Doble titulació: grau d’Economia i grau de Turisme | Crèdits |
---|---|
20400 – Nocions Bàsiques de Dret | 6 |
20607 – Introducció a l’Empresa | 6 |
20502 – Anglès I | 6 |
20505 – Disseny Organitzatiu i Capital Humà | 6 |
20650 – Comptabilitat | 6 |
Total | 30 |
Grau de Dret | Crèdits |
---|---|
20400 – Nocions Bàsiques de Dret | 6 |
20600 – Entorn Econòmic | 6 |
21101 – Territori i Societat | 6 |
Total | 18 |
Grau d’Economia | Crèdits |
---|---|
20400 – Nocions Bàsiques de Dret | 6 |
20607 – Introducció a l’Empresa | 6 |
20642 – Educació i Mercat Laboral | 6 |
20650 – Comptabilitat | 6 |
Optatives | 6 |
Total | 30 |
Grau de Protocol i Organització d’Esdeveniments | Crèdits |
---|---|
29352 – Nocions Bàsiques de Dret | 6 |
29701 – Anglès I | 6 |
29360 – Disseny Organitzatiu i Capital Humà | 6 |
Total | 18 |
Grau de Relacions Laborals | Crèdits |
---|---|
22560 – Introducció a l’Ordenament Jurídic | 6 |
20607 – Introducció a l’Empresa | 6 |
22505 – Comptabilitat | 6 |
22550 – Màrqueting Intern | 6 |
Total | 24 |
Grau de Turisme | Crèdits |
---|---|
20400 – Nocions Bàsiques de Dret | 6 |
20502 – Anglès I | 6 |
20505 – Disseny Organitzatiu i Capital Humà | 6 |
20511 – Comptabilitat Financera I | 6 |
20642 – Educació i Mercat Laboral | 6 |
21250 – Gestió Informàtica | 6 |
Total | 36 |
MÉS INFORMACIÓ
Vos podeu adreçar al cap de la família professional d’administració.